به گزارش خودروکار، هیچ خودروساز دیگری چنین رکوردی در بازار آمریکا کسب نکرده است. پیتر دانلان، مدیر ارشد خدمات پس از فروش آئودی در آمریکا عقیده دارد این موفقیت در سایه ارائه خدمات ممتاز به مشتریان دست آمده است.
طی ۸ سال گذشته، آئودی سطح خدمات خود را بسیار بهبود بخشیده است.
این خودروساز در سال ۲۰۰۸ از نظر ارائه خدمات پس از فروش، در میان خودروسازان در جایگاه نوزدهم قرار داشت، اما در چهار سال اخیر، آئودی برای کسب جایگاه نخست با مرسدس بنز و لکسوس در رقابت بوده است.
دانلان از سال ۲۰۱۱ برنامه دقیقی برای افزایش سطح خدمات ارائه شده به مشتریان تدوین کرد و استاندارد خدمات ارائه شده به خودروهای یک تا ۵ ساله را به نحو قابلتوجهی افزایش داد.
فراخوان تعمیر رایگان برای برخی عیوب احتمالی نیز دیگر عامل موفقیت آئودی در بازار آمریکا عنوان شده است.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
انتهای پیام/